جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۹۶۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴

امیرنیا در معاونت هنری نمی‌ماند

مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد تاکید کرد که قصد ندارد مدت زیادی در این مسئولیت باقی بماند و این موضوع را به معاون هنری وزارتخانه نیز اعلام کرده است.
به گزارش شهر، علی‌اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره ماندن یا رفتنش از این اداره کل توضیح داد: از روز اولی که آقای علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد شد به وی گفتم که روی حضور من حساب نکند و به فکر مدیر جدیدی باشد.

وی افزود: در زمان آقای حمید شاه‌آبادی معاون سابق هنری هم گفته بودم که مدیریت دفتر امور هنرهای تجسمی را تنها برای ۱۵ روز می‌پذیرم تا مدیری برای این دفتر پیدا کنند ولی این مدیریت ۱۵ ماه طول کشید ولی دیگر نخواهم ماند.

امیرنیا در مورد حضورش در بخش‌های دیگر معاونت هنری توضیح داد: کلا در معاونت هنری نخواهم ماند و از این معاونت خواهم رفت. من سرباز نظام هستم و اگر توفیق کار کردن باشد در بخش های دیگری مشغول به کار خواهم شد.

مدیر دفتر امور تجسمی وزارت ارشاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: امسال ما مشکل بزرگی به نام کمبود بودجه داشتیم و در برخی اوقات هم اصولا بودجه‌ای در کار نبود که با آن کار کنیم.

وی در مورد نزدیک‌ شدن ایام محرم و برنامه‌های مدیریت متبوعش در مورد این ماه توضیح داد: شاید بشود گفت برنامه ویژه‌ای نداریم. البته اینکه برنامه‌ای نداریم به این معنی نیست که چیزی طراحی نکرده‌ایم بلکه به خاطر کسری بودجه نمی‌توانیم برنامه‌ای اجرا کنیم.

امیرنیا در پایان سخنان خود گفت: ما تا پایان سال سه برنامه اجرا می‌کنیم. دوسالانه تصویرگری که آبان‌ماه است، جشنواره تجسمی فجر در بهمن‌ماه و جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در اسفندماه که قول برگزاری این سه برنامه را داده بودیم و بودجه‌ای برای برگزاری برنامه یا جشنواره دیگری نداریم.
نظر شما